کاهش ۴۵ درصدی میزان شرارت در تهران-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

کاهش ۴۵ درصدی میزان شرارت در تهران

رئیس پلیس سازمان اطلاعات پلیس تهران می‌گوید با اقدامات پیش‌دستانه پلیس تهران، از ابتدای سال جاری شرارت و اوباشگری ۴۵ درصد کاهش یافته است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 28
کد خبر: ۲۱۵۷۸۷

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس سازمان اطلاعات پلیس تهران امروز ۷ آذرماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران از کاهش چشمگیر شرارت در پایتخت خبر داد.

 

وی با بیان اینکه با اقدامات پیش‌دستانه پلیس تهران شرارت و اوباشگری ۴۵٪ کاهش یافت، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری و بنا به تدابیر سلسله مراتب فرماندهی با رویکرد تهاجمی و قبل از اینکه شرارتی رخ دهد ما اعلام کردیم که به سراغ اوباش می رویم که به وعده خود عمل کردیم و هم اکنون شاهد کاهش ۴۵ درصدی شرارت هستیم.

 

سرهنگ کاویانی تصریح کرد: با اقدامات پیش‌دستانه بیش از ۱۳۰ برنامه این گروه از افراد هنجارشکن قبل از عملی شدن با برخورد پلیسی ناکام ماند.

 

وی با بیان اینکه این راهبرد کماکان و با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت و طبق برنامه ریزی انجام شده در ماه‌های آتی شاهد کاهش بیشتر شرارت خواهیم بود خاطرنشان کرد: مهم این است که مردم عزیزمان ارزیابی مثبتی از خادمان خود در پلیس داشته باشند و نمره قبولی را از شهروندان بگیریم و پلیس تهران با شتاب لازم در تلاش است به این مهم دست یابد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار